Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Genel Sıhhat Sigortalı vatandaşların sıhhat hizmeti alırken talep edilen ek fiyatın yasal sonlar içinde olması gerektiğine vurgu yaptı.
Işıkhan, bahse ait Toplumsal Güvenlik Kurumu’nun (SGK) hassasiyetle hareket ettiğini ve tespit edilen usulsüzlüklere cezai süreç uygulandığını lisana getirdi.
Bakan Işıkhan, SGK ile mutabakatlı özel sıhhat hizmet sunucuları tarafından alınan ek fiyatın SUT kapsamını aşması durumunda vatandaşların şikayet müracaatlarını Toplumsal Güvenlik İl/Merkez Müdürlükleri, ALO 170 ve CiMER üzerinden yapmalarını talep ettiklerini belirterek, “Bakanlık olarak mevzuyu hassasiyetle takip ediyoruz” sözlerini kullandı.